Кадър Не си спестявайте прегръдки: „Съседната стая“ е кино разказ за умирането, поетичен и красив по Алмодовар
Интервю Улрих Вюнш: Следващият наратив за Европа трябва да е със свободна форма | Ulrich Wünsch: The next narrative of Europe should be an open form
Интервю Павлина Ойстерхус: Европа говори в цвят и полутон | Pavlina Eusterhus: Europe speaks in color and semitone
Интервю Елина Псику: „Бездомните тела“ сме всички ние | Ελίνα Ψύκου: Τα «Αδέσποτα κορμιά» είμαστε όλα εμείς
Колонката на Здравка Михайлова Откъс от „Пет спирки“ на Макис Цитас | «Πέντε στάσεις» του Μάκη Τσίτα (απόσπασμα)
Интервю Венета Рангелова: Мечтая за Европа на изкуствата | Veneta Rangelova: I dream of a Europe of Arts
Колонката на Гери Виктория Бешлийска ни разказва за света на българката в „Нишка“ (с цитати от „Сърце и „Глина“)
Интервю Йоана Марчидан: Сцената е отворена е за всичко – демони, ангели, животни, хора, само го назовете! | Ioana Marchidan: The stage is open for anything – demons, angels, animals, people, you name it!
Колонката на Здравка Михайлова Откъси от романа „Хагабула“ на Тодор П. Тодоров | Αποσπάσματα από το μυθιστόρημα «Χαγκαμπούλα» του Τόντορ Π. Τόντοροβ