Jasmin.bg

  • Начало
  • Лица
    • Интервю
    • Колонката на Гери
    • Колонката на Здравка Михайлова
    • Колонката на Антония Апостолова
    • Колонката на Мая
    • Колонката на Рия
    • Колонката на Ирина
  • Палитра
    • Палитра
  • Кадър
    • Кадър
  • Сцена
    • Сцена
  • Перо
    • Перо
  • Архитектура & интериор
    • Архитектура & интериор
  • Мода
    • Мода
  • Любопитно
    • Пътеводител
    • Психология
    • Кауза
    • Любопитно
    • DYI

Начало

Сцена

С инсталация от 300 вехнещи цветя Ива Свещарова и Вили Прагер ни канят да си представим началото на края на света

Сцена

С инсталация от 300 вехнещи цветя Ива Свещарова и Вили Прагер ни канят да си представим началото на края на света

Три премиери и безплатни ателиета в ДНК през април

Сцена

Три премиери и безплатни ателиета в ДНК през април

Представяме: „Превод в ефир“ – рубрика, посветена на танц за екран или скрийнденс

Сцена

Представяме: „Превод в ефир“ – рубрика, посветена на танц за екран или скрийнденс

Какво мислят машините за нас? – отговарят Гергана Димитрова и Здрава Каменова в премиерния спектакъл „Машините са кучки“

Сцена

Какво мислят машините за нас? – отговарят Гергана Димитрова и Здрава Каменова в премиерния спектакъл „Машините са кучки“

Щастливи свидетели сме на „Убийство без убийство“ – в Театър 199, разбира се

Сцена

Щастливи свидетели сме на „Убийство без убийство“ – в Театър 199, разбира се

Отбелязваме рождения ден на Крикор Азарян със спектакъла „Нощта на покера“ на Касиел Ноа Ашер

Сцена

Отбелязваме рождения ден на Крикор Азарян със спектакъла „Нощта на покера“ на Касиел Ноа Ашер

“Активно вещество” –  спектакъл за границите на толерантността и последствията от тях

Сцена

“Активно вещество” – спектакъл за границите на толерантността и последствията от тях

Прилепите: ужас и разум. Филм и онлайн дискусия ни връщат доверието в науката красиво

Сцена

Прилепите: ужас и разум. Филм и онлайн дискусия ни връщат доверието в науката красиво

Новият спектакъл на Димитрис Папайоану открива One Dance Week 2021

Сцена

Новият спектакъл на Димитрис Папайоану открива One Dance Week 2021

Moving Images/Moving Bodies: видеоарт по двойки от България и Германия – в изключителна програмата от видеа, разговори и селекция от филми с безплатен достъп

Сцена

Moving Images/Moving Bodies: видеоарт по двойки от България и Германия – в изключителна програмата от видеа, разговори и селекция от филми с безплатен достъп

Михаела Добрева и Борис Далчев от Съпромат: Имаме идеи за театър извън театъра

Интервю

Михаела Добрева и Борис Далчев от Съпромат: Имаме идеи за театър извън театъра

Програмата „Изкуство и политика“ ни среща с Бояна Кунст, Боян Манчев и Войн де Войн

Сцена

Програмата „Изкуство и политика“ ни среща с Бояна Кунст, Боян Манчев и Войн де Войн

Гледаме премиерния спектакъл Wo Man: повлияна от теориите за пола, Марион Дърова превръща мисловни абстракции в движение

Сцена

Гледаме премиерния спектакъл Wo Man: повлияна от теориите за пола, Марион Дърова превръща мисловни абстракции в движение

Сбираме съкровени чувства, мечтания и болки – с „Боклук“ в Тетър 199

Сцена

Сбираме съкровени чувства, мечтания и болки – с „Боклук“ в Тетър 199

Александар Георгиев и Дарио Барето Дамас: Работата ни e детска площадка, където стабилните конвенции се разклащат | Aleksandar Georgiev and Darío Barreto Damas: Our work is a playground where solid conventions get shaken

Интервю

Александар Георгиев и Дарио Барето Дамас: Работата ни e детска площадка, където стабилните конвенции се разклащат | Aleksandar Georgiev and Darío Barreto Damas: Our work is a playground where solid conventions get shaken

Съвременният танц в представления, лекции и късометражни филми: започва Moving Body Festival 2020

Сцена

Съвременният танц в представления, лекции и късометражни филми: започва Moving Body Festival 2020

Akemi Takeya: Отнасям се към себе си като вечен лимон с безсмъртно тяло | I regarded myself as a forever lemon, having an immortal body (bilingual interview)

Интервю

Akemi Takeya: Отнасям се към себе си като вечен лимон с безсмъртно тяло | I regarded myself as a forever lemon, having an immortal body (bilingual interview)

Място до прозореца: чешката художничка Катержина Шеда ни предлага да се включим в градска игра

Сцена

Място до прозореца: чешката художничка Катержина Шеда ни предлага да се включим в градска игра

Юри Коняр: Движещото се тяло следва постоянно менящ се баланс | Jurij Konjar: The moving body follows an ever changing balance (bilingual interview)

Интервю

Юри Коняр: Движещото се тяло следва постоянно менящ се баланс | Jurij Konjar: The moving body follows an ever changing balance (bilingual interview)

6 дни, 16 български и международни представления: животът продължава НА ЖИВО с Антистатик 2020

Сцена

6 дни, 16 български и международни представления: животът продължава НА ЖИВО с Антистатик 2020

Post navigation

следваща страницаПо-стари публикации

Нови попълнения

За недовършените разговори и сбъднатите/несбъднати мечти по Крит

За недовършените разговори и сбъднатите/несбъднати мечти по Крит

Откъс от „Добро момче. Умерено нежно” на Галин Никифоров

Откъс от „Добро момче. Умерено нежно” на Галин Никифоров

„Неудобството на вечерта“ – където болката се рони като поезия, но и оголен до телесното наратив

„Неудобството на вечерта“ – където болката се рони като поезия, но и оголен до телесното наратив


КАКВО СЕ ЧЕТЕ

  • С инсталация от 300 вехнещи цветя Ива Свещарова и Вили Прагер ни канят да си представим началото на края на света
  • Режисьорът Тед Кочев: Шекспир е прав, наистина вали всеки ден (видео интервю)
  • За недовършените разговори и сбъднатите/несбъднати мечти по Крит
  • Откъс от „Добро момче. Умерено нежно” на Галин Никифоров
  • Откъс от „Моят живот в киното. Режисьорска версия“ на Тед Кочев
Усмихвай се често ;-)
  • Контакти
  • За нас
  • Реклама
  • © Jasmin.bg 2011-2021