Сцена Осветляване на ранимостта, силата и слабостта: в спектакъла „Есмералда и Раймонда“ на Галина Борисова в партньорство с Теодора Попова
Сцена Бъдещето в множествено число: интерактивното представление „Цената на човека“ на Emergency Theater и неговата специална премиера на изложбата „Публика“ на Яна Лозева
Сцена 50 секунди – театрална премиера на Компания Дерида фокусира вниманието ни върху темата за вината
Сцена „Оскар и розовата дама“ и Театър 199 поставят значими въпроси (във въздействащ премиерен спектакъл)
Сцена Артисти говорят за провала: Маргарита Младенова и Иван Добчев споделят опит от първо лице за влиянието и бумеранга на неуспеха
Сцена „Празна е стаята на удоволствието“ на Emergency Theater изговаря публично неизреченото, мисли и променя непоносимото
Сцена Къде свършва човешкото тяло и къде започва умът? Чешкият сайт-спесифик пърформанс Lavabo гостува на празния басейн на Swimming Pool и търси отговори
Колонката на Мая Боян Яблановец: Разграничението между човека и природата расте и ние изпадаме в голямата пропаст между тях | Bojan Yablanovec: The distinction between Human and Nature is growing and we are falling in this big gap in between
Колонката на Мая Какво се случва с идентичността, когато всичко е толкова свързано и „замърсено“? | What happens with identity when everything is so connected and contaminated in a way?
Сцена „Mоето тяло, моят танц“: за 16-и път се радваме на изключителната програма на „Антистатик“ (фестивалът за съвременен танц и пърформанс, който умее да отстоява принципи)
Колонката на Гери Театър „София“ разказва истории за себе(о)познаването в пиесата „Игри в задния двор“
Сцена МО!: видеоинсталация-следствие на експериментална работа с личния архив на Мария Силвестър поставя под съмнение наратирите
Сцена Електра тук и сега: разказ за днес през далечното вчера, в режисьорската версия на Василена Радева
Сцена Китолов за Институ(т)цията. Или за рядко срещаното качество вътрешна просторност: Пижамено парти в корема на кита с Невена Екимова