Jasmin.bg

  • Начало
  • Лица
    • Интервю
    • Колонката на Гери
    • Колонката на Здравка Михайлова
    • Колонката на Антония Апостолова
    • Колонката на Славена
    • Колонката на Мая
    • Колонката на Милена
    • Колонката на Рия
    • Колонката на Ирина
  • Палитра
    • Палитра
  • Кадър
    • Кадър
  • Сцена
    • Сцена
  • Перо
    • Перо
  • Архитектура & интериор
    • Архитектура & интериор
  • Мода
    • Мода
  • Любопитно
    • Пътеводител
    • Психология
    • Кауза
    • Любопитно
    • DYI

Начало / Лица

Лица

„Сладка бобена паста” – урок по „вслушване“ в света около нас

Колонката на Гери

„Сладка бобена паста” – урок по „вслушване“ в света около нас

Ретимно озвучен от барабани и маракаси

Колонката на Здравка Михайлова

Ретимно озвучен от барабани и маракаси

„Морето“ – стихотворение от Динос Христианопулос | „Η θάλασσα“ του Ντίνου Χριστιανόπουλου

Колонката на Здравка Михайлова

„Морето“ – стихотворение от Динос Христианопулос | „Η θάλασσα“ του Ντίνου Χριστιανόπουλου

„Изгубени вещи“ – разходка сред спомените (и въображението) с Алберт Бенбасат

Колонката на Гери

„Изгубени вещи“ – разходка сред спомените (и въображението) с Алберт Бенбасат

Цикладският остров на мраморните ваяния и гълъбарниците

Колонката на Здравка Михайлова

Цикладският остров на мраморните ваяния и гълъбарниците

Зад завесата – с Елена Шопова и „Сенки под лупа“ (видео)

Интервю

Зад завесата – с Елена Шопова и „Сенки под лупа“ (видео)

Българският литературен модернизъм вече познат и в Гърция

Колонката на Здравка Михайлова

Българският литературен модернизъм вече познат и в Гърция

Две „котешки“ стихотворения от Йоргис Павлопулос и Никос Диму

Колонката на Здравка Михайлова

Две „котешки“ стихотворения от Йоргис Павлопулос и Никос Диму

Литературна равносметка: Книжният избор на юни 2021

Колонката на Антония Апостолова

Литературна равносметка: Книжният избор на юни 2021

Мартина Новакова: Театърът е и сетивно преживяване

Интервю

Мартина Новакова: Театърът е и сетивно преживяване

Зад Завесата на Скритите букви – с Тодора Радева, Боряна Зафирова и Кирил Златков (видео)

Интервю

Зад Завесата на Скритите букви – с Тодора Радева, Боряна Зафирова и Кирил Златков (видео)

Пресиян Кузов: Малкият човек се опитва да си отговори на големите въпроси – на чисто, оголен, в „Ръкавица“

Интервю

Пресиян Кузов: Малкият човек се опитва да си отговори на големите въпроси – на чисто, оголен, в „Ръкавица“

Мирослав Христов и Ованес Торосян: „Пустония“ е поглед в бъдещето. И експеримент в настоящето на театралната ни сцена

Интервю

Мирослав Христов и Ованес Торосян: „Пустония“ е поглед в бъдещето. И експеримент в настоящето на театралната ни сцена

„Какво прекрасно срутване, началство“: неочаквана среща между Казандзакис и Елин Пелин

Колонката на Здравка Михайлова

„Какво прекрасно срутване, началство“: неочаквана среща между Казандзакис и Елин Пелин

Литературна равносметка: Книжният избор на май 2021

Колонката на Антония Апостолова

Литературна равносметка: Книжният избор на май 2021

Човешки истории – разказ от Вера Павлу | Ανθρώπινες ιστορίες της Βέρας Παύλου

Колонката на Здравка Михайлова

Човешки истории – разказ от Вера Павлу | Ανθρώπινες ιστορίες της Βέρας Παύλου

Томи Паазонен: Дали чувствам, че ще експлодирам на милиони парченца преди всяко представление – абсолютно!

Интервю

Томи Паазонен: Дали чувствам, че ще експлодирам на милиони парченца преди всяко представление – абсолютно!

Зад Завесата на Зала България – със Саша Гьотцел и Сергей Редкин (видео)

Интервю

Зад Завесата на Зала България – със Саша Гьотцел и Сергей Редкин (видео)

Из „Пътешествайки“ на Никос Казандзакис – с пътеписите „Нил“ и Кайро“

Колонката на Здравка Михайлова

Из „Пътешествайки“ на Никос Казандзакис – с пътеписите „Нил“ и Кайро“

Откъс от „Нас, които ни няма“ на Антония Апостолова

Колонката на Антония Апостолова

Откъс от „Нас, които ни няма“ на Антония Апостолова

Post navigation

следваща страницаПо-стари публикации
предишна страницаПо-нови публикации

Нови попълнения

Откъс от „По-широко поле за борбата“ на Мишел Уелбек

Откъс от „По-широко поле за борбата“ на Мишел Уелбек

„Последната нощ на Сократ“ в Театър 199 отново ни учи на най-висшата форма на човешкото превъзходство – задаването на въпроси на себе си и на другите

„Последната нощ на Сократ“ в Театър 199 отново ни учи на най-висшата форма на човешкото превъзходство – задаването на въпроси на себе си и на другите

SILENT VOICES: Танцов спектакъл се вслушва в гласовете на жените, чиито тела са обект на търговия и места на удоволствие и болка

SILENT VOICES: Танцов спектакъл се вслушва в гласовете на жените, чиито тела са обект на търговия и места на удоволствие и болка



Усмихвай се често ;-)
  • Контакти
  • За нас
  • Реклама
  • © Jasmin.bg 2011-2025