На кого бихте се спрели, ако трябва да превъплътите идеята за висока класа и стил, но без капка снобизъм?

Дори на 79 години, сър Антъни Хопкинс е логичен избор за подобна роля. В същото е напълно убедена и Нина-Мария Ницше – новият креативен директор  на емблематичната италианска марка за мъжко облекло Brioni.

Без никакво колебание тя поверява задачата на носителя на Оскар и най-харизматичен канибал в историята на киното. Черно-белите кадри за рекламната кампания есен-зима 2017/18 заснема Грегъри Харис.

Резултатът е класически черно-бели фотографии, класически костюми и висока класа на изпълнителя в главната роля:

Сър Антъни Хопкинс за Brioni

Снимки: Gregory Harris
Източник: Brioni

Повечето ни читатели намират статията за удивителна. А ти?
  • удивителна (14%)
  • вдъхновяваща (14%)
  • любопитна (14%)
  • забавна (14%)
  • гореща (14%)
  • щура (14%)
  • необикновена (14%)
  • плашеща (0%)
  • обезпокоителна (0%)
  • дразнеща (0%)

Подарете си вдъхновение

Най-интересните статии от изминалата седмица ви очакват! Всяка Неделя сутрин във Вашата пощенска кутия.

Запишете се за нашият имейл бюлетин тук