Леко подпийнал човек с премрежен поглед често е забавна гледка. Маркетинговата агенция Dentsu е решила, че не по-малко смешно е дете, преяло с бонбони. Особено, ако пълнежът им е от уиски.

Дали е така, решете сами, след като видите рекламните фотографии за L’Univers de Chocolat.

И все пак, деца, не правете това в къщи!

Повечето ни читатели намират статията за забавна. А ти?
  • удивителна (11%)
  • вдъхновяваща (11%)
  • любопитна (11%)
  • забавна (28%)
  • гореща (6%)
  • щура (22%)
  • необикновена (6%)
  • плашеща (0%)
  • обезпокоителна (0%)
  • дразнеща (6%)

Подарете си вдъхновение

Най-интересните статии от изминалата седмица ви очакват! Всяка Неделя сутрин във Вашата пощенска кутия.

Запишете се за нашият имейл бюлетин тук