Какво свързва закръглен мъж на средна възраст, облечен само в бухнала розова пачка с Орлин Павлов, Асен Блатечки и Калин Вельов? Тези удивителни мъже се опитват да спасят животи… или поне да ги направят по-леки.
Тази година едни от най-обичаните български актьори се включиха в 15-та поредна кампания „От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата“.
Прегръдката символизира грижата за жените, борещи се с рака на гърдата – или близо 46 000 жени в България. За да покажат, че всяка жена има нужда от прегръдка, а всяка осма има още по-силна нужда от нея, защото се бори с рака на гърдата, Орлин Павлов, Асен Блатечки и Калин Вельов се включиха в експеримента „Прегърни ме“.
Те излязоха по софийските улици и се опитаха да прегърнат колкото се може повече жени, за да засвидетелстват своята подкрепа и да върнат самочувствието на жените в битката им с рака на гърдата:
Тримата канят и вас да прегърнете кампанията, като се присъедините към Похода срещу рака на гърдата на 4-ти юни в 11 ч. в Южния парк (поляната при входа откъм бул. Витоша).
За 15 поредна година рамо до рамо ще застанат артисти, певци, партньори на благотворителната инициатива, за да извървят пътя от Южния парк до Националния дворец на културата и така да демонстрират съпричастност към проблема.
За прекрасното настроение на всички присъстващи ще се погрижат много обичани български артисти, които ще излязат на сцена заедно с дамите от Фондация „Една от 8“. А всички, които не могат да участват физически в похода, могат да се включат в най-голямата онлайн прегръдка на www.avonsreshturaka.bg.
Ето как се случва това традиционно:
Основен акцент на кампанията „От любов към живота“ през 2016 г. е осигуряването на помощ и подкрепа за жени с рак на гърдата. Това става възможно благодарение на продажбата на благотворителни продукти от розовата серия на Avon, като 100% от печалбата на всеки продаден артикул се заделя за благородната кауза.
За кампанията на Avon срещу рака на гърдата в България
За 14 години в рамките на кампанията „От любов към живота” са дарени близо 1 500 000 лв., осъществени са над 30 000 безплатни профилактични и диагностични прегледи на жени в цялата страна, закупена е апаратура за превенция на рака на гърдата, сред която мобилен мамограф и ехограф, както и ехографска апаратура за 7 болници в страната.
Броят на заболелите у нас е над 46 000, а всяка година регистърът бива допълнен с близо 3800 нови случая. Усилията на кампанията до този момент са насочени предимно в посока профилактика на българката, защото ракът на гърдата е 100 % лечим, ако бъде открит навреме.
Подарете си вдъхновение
Най-интересните статии от изминалата седмица ви очакват! Всяка Неделя сутрин във Вашата пощенска кутия.