Каквото и да заснеме талантливата София Копола, то се превръща в хит. Дори когато става дума за рекламен клип. Режисьорката на „Изгубени в превода“ намери достойно предизвикателство в създаването на кратък филм за модна колекция.  Може би защото модата няма нужда от превод.

Заснета от дъщерята на култовия режисьор Франсис Форд Копола, рекламната кампания на линията на Marni, предназначена за продажба в магазините на H&M, ни пренася в меланхоличния Маракеш, за да ни разкаже история за любов и приятелство.

Романтичният акцент в клипа се натрапва неусетно. Защо ли не се учудваме? София не веднъж е доказвала умението си да си играе с романтичните внушения. Както с хитовите си филмови ленти, така и при създаването на култовия клип за Miss Dior Cherie с участието на Натали Портман.

  • удивителна (0%)
  • вдъхновяваща (0%)
  • любопитна (0%)
  • забавна (0%)
  • гореща (0%)
  • щура (0%)
  • необикновена (0%)
  • плашеща (0%)
  • обезпокоителна (0%)
  • дразнеща (0%)

Подарете си вдъхновение

Най-интересните статии от изминалата седмица ви очакват! Всяка Неделя сутрин във Вашата пощенска кутия.

Запишете се за нашият имейл бюлетин тук