Черно-бял филм, красива руса жена, загадъчен тъмен мъж, смях, недоизказани думи, чувствени погледи… Не е това не е лента от златната епоха на италианското кино, а видео на новата, стилна кампания на Dolce&Gabbana.
И всичко щеше да си е просто хубава реклама, ако в главните роли не бяха Скарлет Йохансон и Матю Макконъхи, при това под режисурата на легендарния Мартин Скорсезе.
Матю – загадъчно мълчалив, каращ ретро автомобил Alfa Romeo през странно опустелия център на Ню Йорк, а Скарлет, чаровно бъбрива, флиртуваща с него.
Явно това са съставките, превръщащи рецептата за рекламна кампания в кратък филмов шедьовър.
Кампанията събира за първи път в обща реклама двете лица на дамските и мъжките аромати The One на D&G.
„Това е история за необуздана емоция. История за Италия, за Холивуд и за света. Класическият и кинематографичен стил пробужда спомена за величието на златните години на Холивуд и припомня страстта и емоцията на най-големите европейски кино икони. Скорсезе разказва история за вечен блясък чрез двамата главни герои.
Това е тържество на страстта, красотата и умението да бъдеш уникален”, описва кампанията си италианският луксозен бранд.
Подарете си вдъхновение
Най-интересните статии от изминалата седмица ви очакват! Всяка Неделя сутрин във Вашата пощенска кутия.