правила за здравословно хранене на Жизел Бюндхен

Ако ще следваме някого в Instagram, за да ни вдъхнови да се грижим за тялото и здравето си, то нека не е модел, пазещ строга диета, а жена, гледаща на тялото като на храм, който не трябва да бъде лишаван от нищо.

Така поне са постъпили редакторите на френския Vogue, последвали профила на Жизел Бюндхен в социалната мрежа.

Там самата тя щедро споделя снимки, рецепти и съвети – свои и на нутриониста и майстор-готвач  Алън Кембъл, който се грижи за менюто на семейството й.

От френското издание са ги обобщили в:

6-те правила за здравословно хранене на Жизел Бюндхен

Закуска, богата на витамини

За да започнат деня с “летящ старт”, семейство Бюндхен ядат закуска, пълна с пресни плодове и зеленчуци.

“Около 6 часа сутринта посрещаме деня с чаша топла вода и прясно изстискан лимонов сок, за да балансираме алкалните нива на организма и да задействаме храносмилателната система.

Следват я възстановяващи билкови запарки и витаминозни смутита, направени от органични плодове в блендер.

Късно сутринта ще имаме брънч с пресни плодове, яйца, авокадо, безглутенов хляб и кокосово масло. В почивните дни Том обича да се наслаждава на овесени палачинки, а моят син, Бени, ги обожава.”

И докато вярва, че тялото не трябва да бъде лишавано от основни макронутриенти, Жизел смята, че ключът към доброто здраве се крие в количеството и преди всичко в качеството (и произхода) на храната.

Много плодове и зеленчуци

Освен сокове и смутита, Жизел обича сезонни плодови плата, като комбинира разнообразие от плодове в малки количества.

От ягоди и малини до къпини, боровинки и киви, супермоделът си набавя витамини, като както и при останалите храни, държи на качеството.

Плодовете и зеленчуците обичайно идват от семейната градина.

Повече зеленолистни и пълнозърнести

80% от диетата на семейството се състои от органични зеленчуци и пълнозърнести храни, като кафяв ориз, киноа, просо и фасул, които се приготвят в натурално кокосово масло.

Освен това, хранителните продукти, съдържащи бяла захар и бяло брашно, са забранени в дома им.

“Днес се придържам към принципа, “тялото е храм”, с любов и грижа за нашите тела можем да подобрим начина, по който се чувстваме.”

Моята любима домашно приготвена рецепта е ястие от седем съставки – кейл, броколи, киноа, авокадо, цвекло, сладки картофи и чери домати. Идеално е за обяд, за следобедна закуска или дори за заетите вечери. ”

Червено месо с умереност

“Не ядем червено месо, колкото бяхме свикнали, може би веднъж месечно. Сега залагаме на плодове, зеленчуци, зърнени храни, семена, ядки, риба и органично пиле.”

Сред месата любимите на семейството са патица и пиле. По отношение на рибата, семейният готвач Алън най-често готви дива сьомга.

Ранна вечеря

Семейната вечеря на Жизел е между 5:30 ч. и 18:00 ч.

Супермоделът вярва, че така позволява на тялото си да си почине и му предоставя достатъчно време, за да усвои храната.

Детокс два пъти годишно

При смяната на сезоните Жизел пристъпва към детокс.

“Аз се опитвам да правя детокс два пъти в годината, заедно с мълчаливо двудневно оттегляне от шумотевицата на света. Това е идеалният начин да дам на тялото и на ума си почивка за един уикенд.

Чувствам, че този физически и умствен детокс дори помага на имунната ми система. Вече не се разболявам. ”

Източник: InstagramVogue
С
нимки: © Gisele Bündchen Instagram

 

Може би на тази нагласа към здравето и тялото като храм се дължи и тази фотосесия:

Жизел Бюндхен в изкусителна фотосесия с… Жизел Бюндхен

Повечето ни читатели намират статията за удивителна. А ти?
  • удивителна (33%)
  • вдъхновяваща (17%)
  • любопитна (17%)
  • забавна (0%)
  • гореща (17%)
  • щура (0%)
  • необикновена (17%)
  • плашеща (0%)
  • обезпокоителна (0%)
  • дразнеща (0%)

Подарете си вдъхновение

Най-интересните статии от изминалата седмица ви очакват! Всяка Неделя сутрин във Вашата пощенска кутия.

Запишете се за нашият имейл бюлетин тук