Ако сте почитатели на киното и силните женски образи, няма как да не харесвате Никол Кидман (Nicole Kidman).

Но докато очаквате новото й превъплащение като Грейс Монакска, можете да се насладите на едно не толкова обичайно нейно амплоа – като лице на есенно-зимната колекция на Jimmy Choo.

Това е първата рекламна кампания на марката за луксозни обувки и аксесоари откакто Сандра Чой стана единствен творчески директор. Чой обяснява избора на актрисата с това, че Кидман е “толкова деликатна, с толкова много нюанси и носи усещане за предизвикателство, сила, чувственост и елегантност”.

Дали фотографът Майкъл Дженсън (Mikael Jansson) е успял да предаде това усещане, преценете сами:

Никол Кидман за Jimmy Choo

Самата Никол Кидман споделя за новото си амплоа: “Винаги съм обичала модата и често я ползвам като начин да стигна до героинята си. Има много сложност, мистерия и женственост в жената на Джими Чу”.

Повечето ни читатели намират статията за вдъхновяваща. А ти?
  • удивителна (0%)
  • вдъхновяваща (100%)
  • любопитна (0%)
  • забавна (0%)
  • гореща (0%)
  • щура (0%)
  • необикновена (0%)
  • плашеща (0%)
  • обезпокоителна (0%)
  • дразнеща (0%)

Подарете си вдъхновение

Най-интересните статии от изминалата седмица ви очакват! Всяка Неделя сутрин във Вашата пощенска кутия.

Запишете се за нашият имейл бюлетин тук