Чудили ли сте се някога как изглежда дома на култовата анимационна банда Gorillaz? А какви ли са отношенията между рисуваните членове на групата? Видеоклипът към най-новия сингъл на Gorillaz – DoYaThing отговаря на тези въпроси по много забавен начин.

Парчето, в което участват Andre 3000 от OutKast и Джеймс Мърфи от несъществуващите вече LCD Soundsystem е създадено по конкретен повод – то е предназначено за рекламната кампания на Converse от сериите Three Artists. One Song.

Дизайнът на кецовете, които можете да видите във видеото са дело на един от основателите на Gorillaz – Джейми Хюлет.

Повечето ни читатели намират статията за удивителна. А ти?
  • удивителна (100%)
  • вдъхновяваща (0%)
  • любопитна (0%)
  • забавна (0%)
  • гореща (0%)
  • щура (0%)
  • необикновена (0%)
  • плашеща (0%)
  • обезпокоителна (0%)
  • дразнеща (0%)

Подарете си вдъхновение

Най-интересните статии от изминалата седмица ви очакват! Всяка Неделя сутрин във Вашата пощенска кутия.

Запишете се за нашият имейл бюлетин тук