Красотата няма възраст, не мислите ли? Ако все пак таите капка съмнение, големите модни марки ще ви убедят в противното.

В последните си рекламни кампании няколко легендарни лейбъли извадиха, досущ като магьосници от ръкавите си, супер моделите от 90-те. В края на приказката – Кейт Мос за Mango, Наоми Кембъл за Roberto Cavalli и Клаудия Шифър за Guess, красиви, зрели и по-бляскави от всякога.

Липсваше само “моделът с котешките очи”. Но не за дълго. 46-годишната Линда Еванджелиста (Linda Evangelista) отново ни зашемети с неостаряващата си красота – този път от семплите, но невероятно елегантни рекламни кадри, заснети лично от модния корифей Карл Лагерфелд (Karl Lagerfeld).

Поводът е кампанията за новата колекция слънчеви и диоптрични очила на Chanel Eyewear, а резултатът е повече от впечетляващ.

Черно и бяло в комбинация с дръзки нюанси на жълто, синьо, зелено, оранжево и червено ни примамват в огромни модели слънчеви очила – меланхолично намигане към 60-те години на миналия век, предричащо богато на цветове и емоции лято.

  • удивителна (0%)
  • вдъхновяваща (0%)
  • любопитна (0%)
  • забавна (0%)
  • гореща (0%)
  • щура (0%)
  • необикновена (0%)
  • плашеща (0%)
  • обезпокоителна (0%)
  • дразнеща (0%)

Подарете си вдъхновение

Най-интересните статии от изминалата седмица ви очакват! Всяка Неделя сутрин във Вашата пощенска кутия.

Запишете се за нашият имейл бюлетин тук