Забелязали ли сте как по Коледа и Нова година компании и организации се надпреварват да ни ухажват?

От Amnesty International и Greenpeace до водка Absolut и Playboy – всеки има сантиментално или забавно послание, с което копнее да грабне вниманието ни.

Вижте следващите реклами и преценете дали са достойни за вашето:

Повечето ни читатели намират статията за любопитна. А ти?
  • удивителна (14%)
  • вдъхновяваща (14%)
  • любопитна (29%)
  • забавна (14%)
  • гореща (14%)
  • щура (14%)
  • необикновена (0%)
  • плашеща (0%)
  • обезпокоителна (0%)
  • дразнеща (0%)

Подарете си вдъхновение

Най-интересните статии от изминалата седмица ви очакват! Всяка Неделя сутрин във Вашата пощенска кутия.

Запишете се за нашият имейл бюлетин тук