Случайно да знаете как се покрива квадрат с дължина n+ε с единични квадрати? А да сте открили иновационен и ефективен подход за бързата локализация и клъстеризация на обекти в изображенията за целите на имунохистохимията в медицината и биологията…

Не това никак не е случаен набор от думи с цел да ви объркаме (или накараме да се чувствате необразовани). Това са само част от постиженията – при това наистина важни за науката –  на младежи между 14 и 19 години, участвали в ежегодния Панаир на науката и иновациите.

За седма поредна година Клуб Млади таланти организира събитието. Целта на Панаира е да популяризира идеите, откритията и изобретенията на бъдещите изследователи на България с интерес към науката, технологиите и иновациите.

10314018_721501561239282_4167571271389983574_n

Инициативата стимулира у младите хора умения за научна комуникация, работа в екип и способност за правилно събиране и анализ на експериментални данни.

Събитието предоставя възможност на обществото и индустрията да се запознае с младите учени в България, насърчавайки тяхното професионално развитие и мотивация.

Иска ви се да срещнете тези изключителни млади хора? Innofair ще се проведе на 07 ноември 2014 г. в betahaus, София.

За повече информация – http://innofair.cys.bg/innofair/ или innofair@cys.bg

Повечето ни читатели намират статията за гореща. А ти?
  • удивителна (14%)
  • вдъхновяваща (14%)
  • любопитна (14%)
  • забавна (14%)
  • гореща (29%)
  • щура (0%)
  • необикновена (14%)
  • плашеща (0%)
  • обезпокоителна (0%)
  • дразнеща (0%)

Подарете си вдъхновение

Най-интересните статии от изминалата седмица ви очакват! Всяка Неделя сутрин във Вашата пощенска кутия.

Запишете се за нашият имейл бюлетин тук