Вдъхновени от Арабската пролет и движението „Окупирай“ (а защо не и от младите хора по площад Таксим в Турция или пред Народното събрание в България),  дизайнерите на Just Cavalli ни призовават да обичаме революцията.

Love Revolution е мотото на рекламната кампания за колекция есен-зима 2013-2014 на модната марка. Видеото „си играе“ с емоциите на младите, призовавайки за повече любов и индивидуалност. По възможност индивидуалност, постигната с новите дръзки предложения на Just Cavalli – ярки флоралнии и анималистични принтове, асиметрични форми, разноцветни аксесоари, груби бижута и съблазнително прилепнало по тялото бельо.

Протестиращите на Just Cavalli дори издигат смели, и все пак изпълнени с хумор, лозунги. Като например: „Няма да караме колите, които сте проектирали за нас,

нито пък да караме по пътищата, които сте павирали за нас“.

Just Cavalli есен-зима 2013-2014

Новата колекция е заснета по улиците на един изключително обичан от младите град – Барселона. Ето каква революция се е получила в живописната Каталуня:

Повечето ни читатели намират статията за гореща. А ти?
  • удивителна (0%)
  • вдъхновяваща (0%)
  • любопитна (33%)
  • забавна (0%)
  • гореща (33%)
  • щура (0%)
  • необикновена (0%)
  • плашеща (0%)
  • обезпокоителна (33%)
  • дразнеща (0%)

Подарете си вдъхновение

Най-интересните статии от изминалата седмица ви очакват! Всяка Неделя сутрин във Вашата пощенска кутия.

Запишете се за нашият имейл бюлетин тук